Tuesday, April 16, 2013

Instagram inspo - week 16

Pictures from the last week: these are my own pictures I took by myself and you can also find them and some more on my Instagram: callmeinspiration
Hi, sweeties!
Because some of us liked the first instagram inspo post from last week, I decided to have some new pictures every week so you will know me better and be a part of my private life. 

1. My new Iphone 5 studded hard case and my new Bikbok nail stickers nails...*Bling Bling*
2. Homemade, healhty sallad inspired of the typical Bulgarian Shopska sallad, but with some more veggies
3. Cupcake made by a friend of mine to cherish the mondays. good start for the week!
4. Mix and match - Leather and spikes! My studded Zara shoes + Bikbok backpack.

//

Снимки от изминалата седмица: това са снимки, правени от мен с мобилния. Можете да ги намерите, заедно с много други в Инстаграм. Име: callmeinspiration

Здравейте, красоти!
Заради някои от вас, които наистина харесаха първата ми Инстаграм вдъхновяваща публикация, реших всяка седмица да пускам нови снимки, за да ме опознаете по - добре и за да сте на една публикация разстояние от живота ми.

1. Новата "дрешка" на любимият ми телефон. Черно и с шипове, каквото най - обичам! И новият ми блестящ маникюр!
2. Домашна, здравословна салата, вдъхновена от Шопската такава, но с някой и друг зеленчук в повече!
3. Къпкейк, направен от една приятелка в университета, за да ни върви по - добре понеделника! Какво страхотно начало на седмицата само!
4.  Смесвай и съчетавай - Кожа, шипове и капси! Обувките ми Зара и раница от Бикбок.

No comments:

Post a Comment